Ik wil vragen of ik niet de enige ben die bij Bruynzeel geen juiste informatie en hulp heb gekregen bij beschadiging van jou keuken.
Bij mij zit het namelijk zo :
Drie weken geleden is mijn keukens geplaats, met achter mijn oven een RVS plaat. Na vier keer gebruikt gemaakt van kookpitten een bruine vlek op mijn RVS plaat. Al 15 keer schoongemaakt met RVS reiniging producten en geen resultaat. Gebeld naar Bruynzeel die konden niks voor mij doen, alleen als ´tip´ meegeven goed schoonmaken. Ik vind dit belachelijk ik heb een godsvermogen aan mijn keuken betaald en verwacht dat ik na vier keer gebruik niet mijn keuken vernield wordt, en mij ook nog eens irriteerd vanwege een open keuken. Zij konden niks voor mij betekenen en ik vindt dit een zeer slechte service. En ben ongeloofelijk boos en teleurgesteld in Bruynzeel, en ik ben niet de enige die dit is.