Beste Kassa,
Ik heb op 26 augustus 2020 een koptelefoon voor thuiswerken besteld. Op 7 december 2021 is een stuk plastic afgespat tijdens een team meeting. Nu zit op het product 1 jaar garantie, maar heeft 150 euro gekost. Heb daarom contact opgenomen met Bol.com en die hebben mij destijds vriendelijk proberen te helpen. De medewerkster gaf aan dat het product zelfs wettelijk langer dan 1 jaar moet volhouden, en dat Bol.com hier iets aan moet doen.
Helaas is dit niet gebeurd en heb te horen gekregen dat:
1. Ik contact op moet nemen met Samsung, maar Samsung verwijst mij door naar de verkopende partij: bol.com. Daar heb ik tenslotte een wettelijke afspraak mee.
2. Bol.com niets met gebruikersschade kan en hier niets aan wil doen
Heb daarom reviews geplaatst en hier is nogmaals door medewerkers van Bol.com opgepakt. Hier zijn beloftes gedaan als: wij gaan dit voor u oplossen en wij bellen u zo snel mogelijk terug. Helaas hebben ze via een voicemail laten weten dat ze niets doen met gebruikersschade en dat het 4 maand na de garantie is gebeurd. Maar voor 150 euro mag je toch verwachten dat een Samsung headset het langer doet dan 1 jaar? Ook verwacht ik niet dat het hele product vergoed wordt, maar er wordt niets gedaan om het enigszins te compenseren.
Wat zijn mijn rechten hierin? Wat kan ik hier verder mee?