Is er iemand die zijn abonnement ook nog niet is overgezet van per minuut betalen naar per seceonde. Dit terwijl er een schrijven met bevestiging is verstuurd door bv. KPN?
Ik vind het een schande dat de kpn zo met haar klanten omgaat. Want uiterlijk 8 november zou mijn abonnement zijn omgezet naar betalen per seconde.Dit is zelfs in een per schrijven bevestigd. Ik vind dat de KPN aansprakelijk is voor de extra kosten. Wie vindt dit ook?
Mijn volgende abonnement zal zeker geen KPN worden.