BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Bestelling Dailydealz.nl

Bijdrage door gebruiker
23-05-2011
7 reacties
Hallo,

Ik heb 27 april 2011 een bestelling gedaan bij dailydealz.nl voor de compact camera. Nadat je de toegestuurde voucher per email had ontvangen, moest je die inwisselen bij dailydealz via e-mail: info@dailydailz.nl

Na de voucher te hebben ingeleverd, kreeg ik een mailtje terug dat het goed was verlopen (2 mei 2011) en dat ik de bestelling binnen 2 weken thuisgestuurd zou krijgen.

Ik wacht nu al 3 weken en heb tot op vandaag nog steeds niks gekregen. En als je ze mailt krijg je ook geen één reactie terug.

Ik kan het geld (€50,00) niet meer laten storneren omdat het via ideal betaald is.

Wat kan ik het beste doen om het pakketje of om mijn geld (terug) te krijgen?

Met vriendelijke groet,
Pascal Pfann
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.