BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Belachelijke service Mediamarkt.

Bijdrage door gebruiker
11-10-2012
7 reacties
Begin mei heb ik op aanraden van een verkoper in Mediamarkt Utrecht een tv met ophangbeugel gekocht. Na 2 weken is mijn tv van de muur gevallen. Achteraf blijkt dat de beugel niet bij de tv hoort en dat er een fout in mijn gebruiksaanwijzing zit.
In mijn gebruiksaanwijzing staat namelijk letterlijk pak schroef C. Dit heb ik gedaan, maar is de verkeerde schroef. Mediamarkt ontkent dat er een fout in de gebruiksaanwijzing zit. Doordat de rest wel klopt had ik moeten weten dat ik een andere schroef had moeten gebruiken.
Volgens de mediamarkt geeft de leverancier aan dat de beugel er wel degelijk bij hoort. Op de site van Chief (het merk van mijn beugel) wordt die echter niet aangeraden en ook wanneer ik 2 andere mediamarkten bel met het verhaal dat ik mijn tv aan het ophangen ben en ik mijn twijfels heb zeggen ze beide dat ik de beugel om moet ruilen omdat ik verkeerd geadviseerd ben.
Omdat ze het toch wel vervelend vonden, ook omdat het allemaal zolang heeft geduurt willen ze me een korting van 250 euro aanbieden bij aanschaf van een nieuwe televisie.
Ik ben hier niet mee akkoord gegaan en nu zeggen ze niets meer voor mij te kunnen betekenen.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.