Eind Januari 2006 werd ik gebeld door een medewerkster van de telefoongids of de bedrijfsvermelding in de telefoongids van ons bedrijf aangepast moest worden, dat wilde ik inderdaad, de huidige vermelding wilde ik zo laten en ik wilde er een toevoeging bij van ons nieuwe bedrijf, dat werden dus 2 standaardvermeldingen á €142,80.
2 weken later krijg ik de orderbevestiging binnen, blijkt deze in het geheel niet te kloppen met de door mij opgegeven gegevens en de kosten hiervan waren €525,98, ik gebeld mar er werd mij geadviseerd om een brief te schrijven want telefonische veranderingen konden niet meeringevoerd worden, dit vond ik al raar want je hebt 15 dagen na dag tekening de tijd om veranderingen door te geven.
Ik heb toch een brief gestuurd met de door mij gewenste opmaak en gegevens, ik krijg weer een orderbevestiging en het klopt weer niet evenals de kosten € 337,96.ik weer gebeld, wat blijkt nu tot mijn grote verbazing : de gids is reeds in productie genomen en de gegevens kunnen niet meer gewijzigd worden!!Ik heb een mail gestuurd naar de telefoongids dat ik het hier niet mee eens ben, dat ik binen 15 dagen heb gereageerd en ook niet betaal, wat krijg ik terug een mail waarin staat dat ik binen 14 dagen moet betalen volgens de algemene voorwaarden van de telefoongids en dat er nog contact met mij wordt opgenomen zodra ze mijn mail in behandeling nemen, ik heb 7 Maart deze mail gestuurd en heb nu , 24 Maart, nog niets vernomen, wat kan ik hier aan doen??? Moet ik nu betalen??