AlgemeenBCC heeft mij niet gegunt gebruik te maken van de omruil garantie van 14 dagen. Steeds aangedrongen om het toestel Sony 46W4210 om te ruilen. Ik had namelijk problemen met de TV. Ze zeiden dat ze in de winkel geen omruilingen deden. Ik moest de hoofdkantoor bellen op een 0900 nummer. Wat zegt de meneer van de hoofdkantoor? Meneer ik heb dit nog nooit gehoord!! U kunt gewoon omruilen in de winkel..... VerzendingToen ze de TV hadden gebracht was de doos licht beschadigd en het piepschuim gebroken. Ze gaan dus ook heel slecht met producten om. De 2e TV is ook bezorgd en ik kan zeggen dat ze onprofessioneel te werk gaan. De bezorgers hadden niet eens een schroevendraaier bij zich en hebben dan ook gevraagd of ik er eentje had. Ik heb ze gegeven en daarna waren ze al weg (met MIJN schroevendraaier)! Later bleek ook dat een van de bezorgers met de schroevendraaier een paar krasjes hebben veroorzaakt nabij de USB ingang van de TV. Dit heb ik natuurlijk pas uren later ontdekt tijdens het inspecteren van de TV.AftersalesBcc heeft mij helemaal gek gemaakt. Ik wilde mijn TV omruilen (de Sony 46W4210) maar ze hebben mij 14 dagen achter ze aan laten lopen. Dan moest ik de Hoofdkantoor bellen en dan weer Sony en dan weer naar de winkel rijden. Van het kastje naar de muur dus.... Ik ben de eerste dag op 11-08-2008 naar de winkel gegaan om te zeggen dat mijn TV piepte en strepen vertoonde op zwarte achtergronden. Het is eerste antwoord was: ''Wij kunnen niets doen dat wordt allemaal via de hoofdkantoor geregeld. Ik dus bellen met hoofdkantoor en zei zeggen dat er iemand van Sony moet langskomen. Akkoord gegaan en Sony heeft mij gebeld. Ik heb gevraagd of ik dan verplicht was de TV te laten repareren aan de monteur. Dit was wel het geval en daarmee ben ik natuurlijk niet akkkoord gegaan, want ik laat geen nieuwe TV repareren. Ik heb spijt dat ik mijn geld niet heb teruggevraagd!22-08-2008: gebeld met hoofdkantoor.Zij hebben direct contact opgenomen met BCC. Ze hebben gezegd dat ze MOETEN omruilen en ze (hoofdkantoor) hiermee akkoord gaan. Ik dus 22-08-2008 terug naar de winkel om een PUNT te zetten. Nou. Je raadt het al.... wéér met de smoes dat ze er niks vanaf wisten en ze ook niet het hoofdkantoor konden opbellen omdat het zaterdag was. Ik was zo boos en telleurgesteld dat ik geprobeerd heb KALM te blijven. Als ik mij niet zou schamen had ik de Politie Meer en Vaart erbij gehaald, maar dat heb ik dus niet gedaan. Ze hebben mij werkelijk van het kastje naar de muur gestuurd. 29-08-2008De 2e TV is dus geleverd. Deze TV heeft weer een andere probleem, namelijk het sneeuw effect (snelbewegende lijnen die horizontaal over de TV gaan) ook wel te benoemen als extreme ruis. Dit is niet het enige probleem wat ik heb gezien op deze 2e TV. Ook heeft het namelijk last van smearing (zogenaamde veeg-effect) Sparkling probleem, je ziet herhaaldelijk punten wat helder wordt en snel weer weg gaat. Bij oudere films (ook HD) heb je er telkens last van en bij nieuwe films op sommige momenten. Ik heb spijt de eerste TV geruild te hebben, want deze had alleen last van backlight strepen en had geen invloed op de beeldkwaliteit. Bij deze is het echt verschrikkelijk om te zien, zelfs HD materiaal via HDMI is niet om aan te zien.Ik zal morgen BCC lastig vallen door de hoofdkantoor weer te bellen en te vragen hoe zij dit willen oplossen.Wat zijn mijn rechten? Kan ik vragen naar een 3e TV. Ongetwijfeld zullen ze aandringen aan te kloppen bij Sony, omdat ik al één keer heb geruild. Kan ik toch claimen voor een omruiling. De 2 weken omruilgarantie is wel al om, maar neem aan dat ik nog steeds het recht op een 3e TV aangezien ik al vanaf dag 1 problemen heb.