BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

BCC service

Bijdrage door gebruiker
08-05-2013
9 reacties
Onderstaand de klacht die ik naar BCC contact center heb gestuurd. Na circa 1 week een telefoontje van BCC (Hr Veltman): wij staan achter het beluit van BCC Zwaneveld (Nijmegen), een coulance regeling voor reparatiekosten is bespreekbaar...........STELLETJE OPLICHTERS zijn het!!!




BCC Elektro-speciaalzaken B.V.
t.a.v. BCC Contact Center
Postbus 75513
1118 ZN Schiphol

Betreft: klacht aangaande serviceverlening

Geachte heer/mevrouw,

Hierbij wil ik een klacht indienen aangaande de verleende service van BCC Nijmegen (Zwanenveld).
Ik heb 13-08-2010 een Electrolux EKF995 gekocht, deze machine is na 19 maanden defect geraakt op 13 maart 2012 kosteloos omgeruild voor een nieuwe (identieke) machine.
De nieuwe machine (slechts 13 maanden oud) is nu ook al defect geraakt.
Vanmorgen met de machine terug gegaan naar de BCC ( Nijmegen Zwanenveld), in eerste instantie vriendelijk te woord gestaan door [edit redactie - naam verwijderd], die ook direct vertelde dat er 2 jaar garantie op de machine zat en dat hij zo omgeruild kon worden, alleen nog even in het computersysteem invoeren.
Dit invoeren bleek echter niet te lukken, na een 5 tal telefoontjes kwam zijn collega [edit redactie - naam verwijderd], na 2 telefoontjes vertelde hij (zeer ongewenst) grijnzend het probleem gevonden te hebben.
U heeft dan wel een nieuwe machine, goed een jaar oud is, maar voor ons geldt de datum van aankoop van het eerste product, u machine is voor ons dus al meer dan 30 maanden oud.
Dat dit voor mij onbegrijpbaar is moge duidelijk zijn, ook de manier waarop ik door Dhr. Mark te woord ben gestaan arrogant en zeer klantonvriendelijk valt mij in het verkeerde keelgat.
Ik ben van mening dat dit product niet voldoet aan het verwachtingspatroon, gezien de toepassing zou het product veel langer probleemloos moeten functioneren (vandaar ook de 2 jaar garantie).
De slogan “High service, low prices”, lijkt mij in deze ook niet van toepassing, ik had toch echt beter verwacht van BCC.
Inmiddels heb ik al een nieuw koffiezetapparaat gekocht reparatie/vervanging is dus niet meer nodig.

In afwachting van u antwoord teken ik.

Met vriendelijke groet,
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.