BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Bcc klacht indienen

Bijdrage door gebruiker
12-04-2017
5 reacties
Afbeelding bij deze post - Bcc klacht indienen

Ongeveer een maand geleden heb ik mijn zoontje zijn tablet ter reparatie naar het dichtstbijzijnde BCC winkel gebracht.
Er werd mij verteld dat de reparatie 3/4 weken zou duren voor de tablet ongeveer terug zou zijn. Op 17 maart heb ik een email kregen van bcc of ik afstand van het product wil doen of het product wil laten repareren?. Ik koos voor het tweede in de tussentijd is er geen communicatie geweest tussen mij en bcc. Op 4 april heb ik zelf contact opgenomen met BCC er werd mij verteld dat op 4 april de onderdelen binnen zouden komen en deze week ik zeker detabket kon ophalen in de winkel. Ik dacht yessssssss ruim op tijd omdat ik aankomende vrijdag op vakantie ga.
Afgelopen maandag heb ik nogmaals contact opgenomen met bcc weer werden er verschillende verhalen verteld maar zou uiterlijk deze week tablet krijgen.
Vandaag was ik het dus echt beu en kreeg vandaag te horen dat het niet duidelijk is wat er met de tablet is gebeurd of het gemaakt is ja / nee.
De laatste collega die ik sprak ben ik zeer ontevreden over omdat mij duidelijk heeft gezegd het is niet ons probleem de tablet is gevallen door eigen schade.
Ondanks de rede en dat ik ook uitviel naar de collega vind ik dit niet netjes om tegen een klant te zeggen. Na veel heen en weer getrek heb ik besloten dat ik de tablet terug wil zonder gerepareerd te worden. Aangegeven waarom ik zo boos was omdat ik vrijdag met vakantie ga en ruim van te voren de tablet op heb laten sturen. Als ik niet steeds contact had gezocht met BCC was ik nergens van op de hoogte. Ik vind dit niet netjes ongeacht de reden dat het product ter reparatie is opgestuurd. Ik heb nu met spoed een nieuwe tablet voor mijn zoontje moeten kopen omdat bcc niet tot een oplossing kon komen en ook duidelijk weigerde.

Wij, en derden, plaatsen cookies om onze website te analyseren en optimaliseren, gepersonaliseerde content e
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.