BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Bauknecht droger

Bijdrage door gebruiker
12-11-2008
2 reacties

Ruim 3 jaar geleden heb ik bij de Harense Smid een Bauknecht condensdroger gekocht met een servicecertificaat van 6 jaar erbij. Hier ben ik heel blij om want in de afgelopen 1,5 jaar is de droger al 5 keer kapot geweest (3 keer hetzelfde en 2 keer wat anders) En is er een monteur geweest om hem te maken. Ook is hij een keer 3 weken weg geweest omdat de monteur het deffect niet kon vinden. Elke keer als hij gemaakt is vertelt de monteur dat hij nu echt goed is. De 5 de keer was voor mij de druppel en ik vertrouw het apparaat nu niet meer, Ik heb toen een nette brief met mijn klacht geschreven naar consumentenbelang van de Harense Smid. Hun reactie is dat ze de restwaarde (200 euro) korting kunnen geven op een nieuwe droger omdat de droger het nu weer gewoon doet. Ik heb geen geld om een nieuwe droger te kopen en stelde ze voor om kosteloos 2 jaar extra garantie te geven op dit apparaat. Dit konden ze niet doen. Andere opties waren er niet dus ik ben en blijf nu een ontevreden klant. Kan iemand me vertellen of ik hier verder nog iets mee kan?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.