Wie wordt er ook zo ziek van de banners en trailers op de commerciele omroepen???? Je krijgt onderhand elk kwartier een banner te zien, die ongeveer 25% van het beeld beslaat en dat 7 dagen per week. Ook de trailers, die elke 15 minuten langs komen van o.a. Uri Geller, House, NCIS, Harry Potter en dat ook 7 dagen per week. Het zijn in die week telkens dezelfde banners en ook dezelfde trailers. Mails naar de commerciele omropene hebben geen effect, er wordt, behalve een ontvangstbevestiging, totaal niet gereageerd.
Jan Konings