4 weken geleden kocht ik via de webshop van mediamarkt een aantal artikelen. Het was tijdens de btw actie. Volgens de site waren de artikelen voorradig en zouden ze spoedig worden geleverd. Een gedeelte kon via post nl en het grotere gedeelte via eigen bezorgservice. En idd al snel had ik de kleinere artikelen in huis. De grotere artikelen, daarvoor werd ik gebeld wanneer ze die leverde. Na een week nog geen telefoontje te hebben gehad nam ik eens contact op, en wat bleek? Het was ineens niet meer voorradig, maar t zou snel nabesteld worden, vond het al een beetje raar maarja, ik gaf het de voordeel van de twijfel. Dus ik wachtte maar weer af. Een paar dagen later maar weer eens gebeld met de klantenservice, overigens een 0900 nummer dus duur als je belt met pre-paid, en nog steeds wisten ze niet wanneer de spullen binnen waren. Ik moest maar eens terugbellen. 3 dagen later weer gebeld en inmiddels was de vaatwasser voorradig, maar die konden ze niet leveren, daar alles compleet moest zijn. Ik weer afwachten en na 10 dagen weer gebeld hoe het nou zat. Nou de tv en afzuigkap waren nog steeds niet binnen, maar de vaatwasser wel nog steeds. Ik natuurlijk boos, want ja stuur dan uit goede wil alvast die vaatwasser. Maar nee hoor, of ik kon afwachten of mijn geld terug krijgen, wat voor mij nadelig zou zijn, omdat ik inmiddels 21% btw over die artikelen ergens anders zou moeten betalen. Dus maar wachten. En wat blijkt anderhalve week geleden ziet mijn vriend, op de site van de webshop, dat alles weer gewoon voorradig is. Ik meteen de maandag erop gebeld, met de vraag wanneer het nou eindelijk verstuurd werd, maar dat wisten ze niet en er zou nogmaals een ticket worden aangemaakt en naar de des betreffende afdeling gestuurd worden. Dit alles is nu 10 dagen geleden en we krijgen geen mailtje, geen telefoontje totaal niks. Wel ben ik 50 euro beltegoed armer. Dus ik besloot gister maar via de mail te reageren, alles netjes ingevuld, mijn klacht nogmaals aangekaart en ik kreeg na t versturen van het contactformulier een melding dat ik binnen 2 uur een mailtje zou krijgen met daarin een ticketnummer, waar verdere informatie op te vinden zou zijn. Ik ben nu 24 uur verder en idd geen mailtje gehad.
Ik ben ten einde raad, voel me zwaar opgelicht, t gaat toch om een bedrag van rond de 1500 wat ik nog tegoed heb.
Wat kan ik nog verder doen???
Mvg Jolanda Greeven