BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

antwoordapparaat

Bijdrage door gebruiker
12-12-2013
13 reacties
bij Bol.com bestelde ik het TeWe 800 antwoordapparaat.Door Bol.com werd ik doorverwezen naar 24Megastore. Na ontvangst bleek het een Duits toestel te zijn, dat niet aan de telefoon te koppelen was. Ik stuurde het toestel met volledige verpakking terug naar Megastore, maar die willen het niet terugnemen omdat de verpakking volgens hun niet compleet was en de bekabeling was gebruikt.
Nu ik verder op internet ben gaan zoeken blijkt het door Amazon.de te worden geleverd en zijn de klachten over het toestel legio....
Bol.com dekt zich nu in en weigert mij het apparaat, dat ik al bij hun betaalde, te vergoeden.
Kan iemand mij adviseren wat ik kan doen?
met vriendelijke groet, Johanna.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.