BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

all-in-one-printer kan niet worden gerepareerd, krijg geld terug. Kan ik een nieuwe eisen/vragen?

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
18-02-2007
  •  
3 antwoorden
  •  

Ik heb in mei 2006 in een aanbieding een all-in-one printer gekocht. Omdat t een aanbieding was dus een mooie prijs. Hij is helaas kapot gegaan (was beste koop uit consumentengids dus ligt niet aan t merk ofzo), teruggebracht naar de winkel (Makro) en van de week kreeg ik een brief dat ze m niet kunnen maken en dat ik m'n geld terugkrijg. Maar dat wil ik niet, ik wil gewoon een goedwerkende printer. Kan ik eisen/vragen dat ze een nieuwe voor me regelen? Ik snap dat ze al heel schappelijk zijn dat ze t volledige bedrag teruggeven, maar voor dat geld kan ik nooit een nieuwe printer kopen. Wat zijn mijn rechten?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.