BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

al ruim 6 weken afgesloten van @home

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
30-11-2006
  •  
5 antwoorden
  •  

Hoi,

Op 17 oktober j.l. werd zonder aankondiging de tv/radio verbinding verbroken, hierdoor is het ook niet meer mogelijk gebruik te maken van mijn internetabonnement bij @home. Nu 30 november 2006, ruim 6 weken later,is de verbinding nog steeds niet hersteld!!! Ik ben van mening dat dit abnormaal lang is om een kabelverbinding aan te sluiten.

Deklantenservice indeze ernstig in gebreken is gebleven. Na mijn eerste telefoonje werd mij verteld dat het na 2 á 3 weken opgelost na zijn. Nadat dit niet lukte belde ik weer op en werd gezegt dat de normale doorlooptijd 20 werkdagen, dus 4 wekenis. Bij mijn telefoontje na de 20ste werkdag (17 nov.)werd gezegd dat het nog uiterlijk tot woe. 22 nov. zou duren alvorens de kabelverbindig aangesloten zou zijn. Helaas was ook op 22 nov. de kabelverbinding nog niet aangesloten. Ik belde wederom de klantenservice: men kon niet zeggen wanneer ik weer werd aangesloten. Men zou een berichtje naar de betreffende afdeling sturen om te vragen waarom het zo lang duurde en wanneer ik aangesloten zou worden. Het antwoord zou uiterlijk de vrijdag (24 nov.) erna bekent zijn, het was niet mogelijk mij telefonisch of per mail op de hoogte te brengen zodra er meer bekent was. 24 nov. bel ik om het antwoord te vernemen met de klantenservice. Tot mijn ongenoegen is er geen antwoord bekent. Men vraagt mijn telefoonnummer (in het voorgaande gesprek werd gezegt dat men nietmet klantenmocht bellen of mailen) en zou de vraag die men reeds stelde nogmaals stellen aan de betreffende afdeling die verantwoordelijk is voor het aansluiten. Hij zegt toe dat men zsm contact met mij opneemt. De dinsdag (28 nov.) erna heb ik nog niks gehoord van de klantenservice en bel ik zelf weer.De klantenservice verteld me dat het berichtje van de vorige persoon naar de verkeerde afdeling is gestuurd en zegt de vraag nu bij de goede afdeling neer te leggen. Uiterlijk vandaag (30 nov.) zou men contact met mij opnemen.Aangezien mijn geduld op is envoorgaandetoezeggingen door de klantenservicegeen enkele keer zijn nagekomen,heb ik gezegt de consumentenbond / kassa / radar op de hoogte te stellen van degang van zaken bij Essent / @home indien menvandaag geen contact opneemt om te vertellen wanneer ik weer wordt aangesloten.Tot op heden is dit nog niet gebeurt.

Iemand enig idee hoe je door de wanorde bij Essent / @home kan komen en weer gewoon aangesloten wordt??

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.