BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

al 4 dagen geen diguitale telefonie

Bijdrage door gebruiker
03-06-2005
1 reactie

hallo mensen van kassa,

ik ben sinds kort abbonee van upc en heb internet en digitale telefionie maar ik heb al 4 dagen geen telefoon ik heb gebeld en gebeld en gebeld naar upc en de prognose is daty ik tm 9 juni geen telefoon hebt mijn lijn is telkemns dood ik ben ook in gesprek als ik naar dat nummer beld vanaf mijn mobiel.

hoe kan ik evt schade en telkosten enz vergoed krijgen??? en wie kan mij helpen???

ik ben in middels het zat letterlijk zat bij upc. de ene keer zeggen ze dat de andere keer is het een storing de andere keer ligt het aan mijn modum de andere keer aan mijn verbinding.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.