Beste panelleden,
In augustus 2010 heb ik een Humax iHDR-5050C HD Digital Recorder aangeschaft.
Helaas doet de afstandsbediening raar, het PVR lampje brandt bij schakelen 5 keer i.p.v. 1 keer.
Kan dus geen teletekst meer kijken, erg lastig en ook met schakelen tussen de programma's geeft het problemen.
Er zitten nieuwe batterijen in dus dat kan het probleem niet veroorzaken denk ik.
Weet iemand een oplossing?
Alvast bedankt voor het meedenken.