Half mei, is de buitenste glasplaat van onze whirlpool oven door onze schuld kapot gesprongen. Vervolgens komt er na tien dagen een monteur die de rest van de deur demonteert. De onderdelen zouden worden besteld en er zou een nieuwe afspraak gemaakt worden.We zijn inmiddels vier afspraken verder. Steeds blijven wij netjes de hele dag thuis, steeds komt er niemand opdagen. Iedere keer is er een andere smoes: kit vergeten te bestellen; we wachten nog op de glasplaat, enz. Ondertussen is ons geduld opgeraakt.Wie heeft er nog meer ervaring met whirlpool of wat kunnen we nog meer doen, behalve op de volgende afspraak te wachten?