Ik heb binnen de termijn van de Sony actie een KDl40W400 besteld bij de MM echter wordt de tv pas over 4 weken geleverd.De actie coupon moet voor 15 juli bij Sony binnen zijn voorzien van streepjescode en factuur.Als MM hem dus voor die tijd niet levert kan ik niet meedoen aan de actie.
Sony legt het probleem bij de leverancier .
wie is er aansprakelijk voor de 200euro korting?
Ik heb hem in de actie periode gekocht.