Hallo,
Wie weet hoe je home cinema luidsprekersset moet aansluiten (kabels e.d.) Ik heb ze nu aangesloten maar ik krijg alleen maar geluid uit de subwoofer en de boxen voor links en rechtsvoor. De boxen links,-en rechts achter en de centrale box komt alleen geruis uit. Ook heb ik de instelling van mijn dvd speler na gekeken en volgens mij is deze wel goed ingesteld.
Bij voorbaat dank
Groetjes Hendrie