BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Aankoop koffiezetapparaat

Bijdrage door gebruiker
11-08-2011
10 reacties
De verkoper blijft weigeren om mijn geld terug te geven of het koffiezetapparaat om te ruilen. Ik heb contact gehad met een adviseur van de consumentenbond. Zij hebben mij vertelt, dat een verkoper er voor kan kiezen om het apparaat eerst te laten repareren bij de fabrikant. Mocht de reparatie niet lukken, dan is het mogelijk om mijn geld terug te vragen. Ik heb duidelijk gemaakt, dat ik voor de aankoop kreeg te horen, dat het altijd mogelijk is om geld terug te krijgen of het product om te ruilen. Volgens de adviseur van de consumentenbond is dit mondeling gezegd en moeilijk te bewijzen. Dat is ook de reden, dat de verkoper blijft ontkennen. Ik heb al een klacht ingediend over het bedrijf en vraag me af, of het verstandig is om juridische hulp in te schakelen, gezien het feit de verkopers moeilijk doen over alles.....
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.