BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Zylom

Bijdrage door gebruiker
16-08-2011
50 reacties
Geachte meneer, mevrouw,

Het gaat om 29,95 voor een onterecht abonnement.
Ik had een 2 wekelijks abonnement voor 0.99 euro bij Zylom. Toen ik deze wilde opzeggen omdat de 2 weken voorbij waren, werd mij 1 maand gratis verlening aangeboden door Zylom. Eén maand GRATIS speeltijd. Die GRATIS verlening van één maand heb ik geaccepteert omdat het toch GRATIS was. Mijn funpass voor 2 weken liep 27 juli 2011 af een maand verder is 27 augustus als de GRATIS maand is afgelopen. Ik had een machtiging afgegeven voor die 0.99 cent. Niet voor 29.95 of verdere afschrijvingen! .

4337.76.927 GLOBAL COLLECT BV af € 0,99
BETALINGSKENM. 329388044606
ZYLOM FUNPASS

Nu heeft ZYLOM geld van mijn rekening afgeschreven zonder mijn toestemming en wel 29,95 (abonnementskosten voor een maand). Ik neem aan dat een GRATIS verlening van een maand geen 29.95 kost!

Wat moet ik hier nu mee? Ik heb Zylom nu 2 e-mails verstuurd met de vraag of ze mijn geld terug willen storten.
Maar ik hoor dat er heel veel klachten zijn rondom Zylom.
Kan ik nu fluiten naar mijn geld?

Met vriendelijke groet,

Ramona van Dijk
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.