ik heb op dit moment bij zonnet ADSL sinds 14 maanden, dit ging tot nu toe altijd goed. Maar sinds 2 maanden ervaar ik extreme daling van de internetsnelheid tot zelfs 7 kb/s. terwijl ik een abo heb van 120 kb/s. Dit is vooral in de avonduren en op zondag erg gebruikelijk. Ze zeggen bij zonnet, en ook op het mededelingenbord van hun op hun site www.zonnet.nl dat er haastig aan gewerkt wordt... Ik raak nu erg geirriteerd hierdoor. Zeker na tal van telefoontjes naar de klantenservice, waar ze alleen kunnen vermelden dat er een STORING IS, een storing duurt geen 2 maanden volgens mijn mening. Het is gewoon een cappaciteitsprobleem. Maar omdat ik vanwege mijn opleiding afhankelijk ben van internet, schiet ik er dus niks mee op met die mooie praatjes... want bij zonnet hebben ze toch geen haast meer aangezien ze per 1 januari 2005 door VERSATEL worden overgenomen. eze versatel regelt ook mijn verbinding via zonnet, dus dit ziet er niet rooskleurig uit voor alle zonnet family abonneees.
Wat valt hier tegen te doen. Want ik krijg geen waar voor men 34 euro per maand.