Een vriendin van mij woont in een flat, op nummer 8. Ineens had ze geen telefoon, internet en tv meer via KPN. Na enkele dagen uitzoekwerk bleek dat haar abonnement was stopgezet omdat een een andere provider het had overgenomen. Zij wist zelf echter nergens iets van. Nu bleek de bovenbuurman, van nummer 8-2, internet te hebben aangevraagd bij Tele2. Hier is ergens een fout gemaakt, waardoor ze haar adres van nummer 8 hebben genomen voor de aansluiting bij Tele2. Er is niets gechekt (niet eens of de naam klopt) of nergens toestemming voor gevraagd. Mijn vriendin moet nu bij KPN weer opnieuw aangesloten worden, waardoor ze opnieuw aansluitkosten moet betalen en enkele weken geen internet, telefoon en tv heeft. Kan ze de kosten hiervan verhalen op Tele2 en klopt het dat Tele2 niets hoeft te verifieeren voordat ze een aansluiting activeren op een bepaald adres?