BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

zogenaamd contract met Quicknet

Bijdrage door gebruiker
17-01-2005
3 reacties

Ik heb het volgende probleem: sinds een paar maanden bestookt ADSL-aanbieder Quicknet mij met rekeningen, omdat ik een contract met hen zou hebben gesloten. Ik heb inderdaad een keer informatie bij hen aangevraagd (zij zeggen nu dat dit al een contract was), maar daarna nooit meer wat gehoord.

Nu zegt Quicknet dat ik verplicht ben te betalen, maar ik maak helemaal geen gebruik van ADSL! Ik heb ook nooit ergens mijn handtekening onder gezet. Zij blijven echter volhouden dat ik een contract heb en hebben een incassobureau op me afgestuurd.

Heeft iemand hier ervaring mee? Wat kan ik nu het beste doen?Alvast bedankt!

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.