BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Zijn er meer Dell Laptops die uitvallen na garantie?

Bijdrage door gebruiker
12-08-2005
14 reacties

Ik heb in maart 2004 een Dell inspiron 5150 gekocht (nadat ik een 5100had besteld, maar goed mijn fout). Deze viel na 15 maanden regelmatighelemaal uit als ik 'm vlak onder het toetsenbord aanraakte, boven decdrom. De reparatiekosten zijn 630 euro (incl) voor het moederbord entoetsenbord (met alles wat daaraan zit). Dat vond ik voor een laptopvan 15 maanden erg veel, aangezien dit probleem erg vaak lijkt voor tekomen en het onderdeel dus misschien maar een jaar gaat. Nadat ik schriftelijk mijn klacht aangetekend heb verstuurd, kreeg ikvrij snel een telefonische reactie. Ik had aangeboden 25% van de kostente betalen, maar hun aanbod was 50% van de kosten (310 euro). Dit vindik nog steeds er veel, omdat de laptop 3-5 jaar hoort mee te gaan.Daarnaast lees ik hier in veel reacties dat ze het eigenlijk kostelooszouden moeten vergoeden. Ik heb een maand geleden weer gereageerd met weer het aanbod van 25%omdat hij 25% van de verwachte levensduur heeft meegemaakt. Dell heeftnog steeds geen reactie verstuurd...Daarom vroeg ik me af of er meer mensen zijn die dit probleem zo vlakna de garantie met Dell hebben. Dan kunnen we misschien samen meer aandoen, zeker als blijkt dat bepaalde modellen problemen geven. Ik benerg benieuwd...

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.