Hallo,
Ik ben in mei van Tele2 vaste telefonie naar Ziggo alles in 1 gegaan. Ziggo geeft aan dat zij het abonnement bij Tele2 opzeggen. Omdat het nummer behouden blijft bel ik vanaf mei via Ziggo.
Eind juni krijg ik van Tele2 een rekening met abonnementsgeld voor mei en juni. Uit navraag blijkt dat Tele2 de manier van opzeggen van Ziggo niet accepteerd en dat de klant altijd moet opzeggen (algemene voorwaarden lid 15) In dit lid staat echter ook dat de klant (ik) na opzeggen de prijs van geleverde diensten moet betalen.
Op de vraag aan Tele2 of zij vinden dat Tele2 mij na 1 mei nog een dienst hebben geleverd (ik kon niet bellen via Tele2),wordt niet geantwoord, Alleen met: u moest zelf opzeggen dus gewoon betalen.
Ik heb Ziggo per brief gevraagd dit te regelen met Tele2 of om dit te vergoeden. Geen antwoord tot nu toe.
Heeft iemand eenzelfde ervaring? Wat is er toen gedaan? Het bedrag is te laag (35 euro) om er met kosten tegenaan te gaan. Aan de andere kant vind ik het niet netjes dat beide providers hier niet goed aansluiten.
vriendelijke groet, Onno