BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Ziggo zakelijk (Office basis) kolder

Bijdrage door gebruiker
08-12-2012
6 reacties
Hallo,

Sinds kort heb ik Ziggo zakelijk, eindelijk de knoop doorgehakt aangezien we allemaal tegenwoordig een beetje op de uitgaven letten en ik maar een ZZP'er ben uit eindelijk voor Ziggo gekozen (Office basis) redelijk geprijsd per maand voor een compleet pakket.

Maar nu tot mijn grote verbazing, krijg ik een rekening voor 3 maanden. (abonnement kosten)
een beetje van november, van 01/11/12 t/m 01/12/12 EN daar boven op van 1/12/12 t/m 1/1/13 dit zijn de puur de losse abonnement kosten. Dit vind ik om te beginnen al vreemd, want hoe ga ik dit in hemelsnaam in de administratie recht krijgen ooit?

Het kan toch niet zijn dat ik vanaf de 1e van elke maand 2x abonnement kosten ga betalen en dan aan het einde de verbruikskosten van ''1'' maand? dit is toch kolder en niet normaal?

Ik heb vanuit de particuliere kant van Ziggo weinig tot geen klachten (op de klantenservice na) maar niet over hoe ze te werk gaan.

Maar op zakelijk gebied vind ik dit toch echt absurd.

Wat kan ik hier tegen beginnen? Want ik ga hier echt niet akkoord mee. En kan dit ubderhaupt wel?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.