BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Ziggo telefoon via de kabel

Bijdrage door gebruiker
16-01-2009
2 reacties

Al jaren hebben wij internet en telefonie van Ziggo (voorheen @home) en zonder problemen.

Vorig jaar op 20 december zijn wij verhuisd. Deze wijziging hebben wij ook tijdig (ongeveer 6 weken van tevoren) aangegeven. Op de bewuste dag is wel het internet overgegaan, maar de telefonie nog steeds niet.

Gebeld op: 24 december 2008, 2 januari 2009, 8 januari 2009, 12 januari 2009.

Klachten ingediend via de mail op: 24 december en 2 januari 2009.

Een chatsessie met een medewerker gehad op 2 januari 2009.

In alle gevallen wordt er gezegd dat het een automatiseringsprobleem is en dat het ongeveer 5 dagen gaat duren. Echter tot op vandaag (16 januari) hebben wij geen telefoon. De helpdesk moet met de mobiele telefoon worden gedaan, hetgeen klauwen met geld kost. Oplossen is er niet bij.

Wij zitten in een tijdelijke woning, omdat ons nieuwe huis nog niet leeg is. Over een aantal maanden moeten we weer en zal de telefoon wel weer dezelfde problemen hebben.

Wie herkent dit en hoe hebben zij dit opgelost.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.