BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

ziggo telefoon

Bijdrage door gebruiker
16-06-2008
5 reacties

Geachte heer/mevrouw,

Het is nu inmiddels 3 dagen dat mijn telefoonverbinding plat ligt. Ik kan niet bellen of gebeld worden. Via mijn zoon heb meerdere malen de klantenservice telefonische willen bereiken maar helaas. De verbindin wordt gebroken na een lange wacht tijd of ik kijg gewoon geen gehoor (als de stemmetje is afgelopen). Ik heb meerdere malen e-mails gestuurd als klachten/storingen/vragen. Helaas krijg ik daar ook geen antwoord over.

Hoe nu verder?

Wat kan ik nog doen als ze onbereikbaar zijn?

Ik ben boos maar ik wil graag dat mijn telefoonverbinding werkt. Ik heb er niet om gevraagd om te gaan fuseren en mensen daarmee lastig (op zijn zachtst gezegd) te vallen.

Graag u reactie,

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.