BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Ziggo: "Speciaal voor trouwe klanten"

Bijdrage door gebruiker
03-08-2015
14 reacties
Ouders overgehaald om Ziggo te nemen. Krijgen ze een aanbieding omdat ze een trouwe klant zijn en alleen nog maar kabel TV hebben. 2 mooie brieven vol lovende worden omdat ze zo trouw zijn. En een folder met aanbieding van internet en vast bellen voor €10,- per maand. Twee maal een bevestiging dat dit klopte en ook zo zou blijven. Dus voor €28,25 per maand alles in één pakket. (25 mbit)
Ik heb zelf een 3-in één plus pakket en betaal maandelijks omstreeks 80-90 Euro.(supersnel internet) We moeten oop de kleintjes gaan letten dus ik wilde die aanbieding van Ziggo ook. Ik ben een klant van het eerste uur bij Quicknet/Ziggo dus de trouwste klant die ze hebben.
Aanmelden voor 29 augustus 2015 volgens de folder dus direct gebeld op 3-8-2015. Nou dat werd een lastig pakket. Uiteindelijk kwam de medewerker van de klantenservice op het slimme idee dat ik mijn lopend abonnement moest opzeggen en dat dat pas na één maand kon op 3 -9-2015. En dan was de de actie net afgelopen dus dat ging voor mij niet op.
Kennelijk te trouw. Heb dus eindelijk de knoop doorgehakt en alles opgezegd.
Ze strooien al jaren bij Ziggo met mooie aanbiedingen voor hun klanten. Maar als je als trouwe klant een aanbieding wil kan er helemaal niets. Ze hebben service hoog in het vaandel echter voor de trouwe klanten.....

Beste Ziggo, het was mooi zo lang het duurde..............
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.