BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Ziggo pakket - Fout in het systeem

Bijdrage door gebruiker
04-02-2021
8 reacties

Hi,

Ik heb al meer dan twee weken geen internet, televisie of gebruik kunnen maken van mijn Ziggo pakket.

Ik hoop dat iemand ervaring heeft met onderstaande probleem en mijn verder kan helpen, of mijn in de richting kan sturen wat te doen

Op de 20ste van Januari ben ik tijdelijk geblokkeerd geweest. We hebben toen contact opgenomen met Ziggo. Ziggo heeft toen gemeld dat de het probleem de blokkade binnen 24 uur zouden worden verholpen. En dat ik na 24 uur weer kon gebruiken van mijn zingt pakket.

Na 24 uur hebben wij gebeld omdat wij nog steeds gebruiken konden maken van ons Ziggo pakket. De blokkade was nog niet uit het systeem en wij moesten nog even geduld hebben. Geduld hebben is sowieso al moeilijk in deze tijd en maar geen telvisie en of internet is al weer een anders verhaal aangezien we allemaal thuis moeten blijven.

Uiteindelijk was de blokkade eraf maar we hadden nog steeds geen televisie of gebruik kunnen maken van mijn Ziggo pakket.

Dit keer wat er fout in een systeem over iets anders, dit noemde zei een switch. Dit zou moeten worden verholpen binnen 24 uur.

Opnieuw gebeld met Ziggo en opnieuw moesten wij een geduld hebben.

Vanaf de bovenste datum hebben wij elke dag gebeld en elke dag de vraag gesteld wat er aan de hand is en wanneer dit worden verholpen. Geen een medewerkers geeft een duidelijk antwoord dan alleen u moet geduld hebben. Er zijn al meerdere e-mail gestuurd en of cases op gemaakt naar verschillende afdelingen zoals de administratie, de technische afdeling en er zijn zelfs mails en cases verstuurd naar India aangezien daar de afdeling ziet die dit moet oplossen.

Daarbij komt er geen manager/leidinggevende aan de lijn die ons verder kan helpen met het probleem. Want de manager/leidinggevende komen niet aan de lijn omdat ze dit niet willen. Dan vraag ik me dan echt af wat een manager/leidinggevende dan aan het doen. Deze persoon stuurt niet zijn personeel aan of stuurt hun de juiste richting in.

Op dit moment zijn wij nu 2 weken verder en hebben nog steeds hetzelfde probleem. Wij worden van de ene kant naar de andere kant gestuurd en het probleem word niet opgelost, Wij krijgen alleen te horen dat het 24 uur of 48 uur of drie dagen en of zelfs drie dagen kan duren. Totaal geen communicatie van Ziggo en beloftes en of de juiste informatie door geven word ook niet gedaan.

Heeft iemand ervaring met bovenste probleem of kan ons in de juiste richting sturen? klachten zijn al in gediend maar daar word ook niks aan gedaan

met vriendelijke groet,

Johan

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.