BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Ziggo modem

Bijdrage door gebruiker
20-04-2023
882 keer bekeken
11 reacties
Ziggo stuurt steeds ongevraagd een nieuwe modem en sluit de oude naar twee weken automatisch af. Ik wil geen nieuw modem en ziggo kan een nieuwe toesturing niet voorkomen, aldus de mevr. die ik sprak en waarmee ik een half uur aan de telefoon heb gezeten. Dus om de paar maanden dezelfde ongevraagde ellende. Je krijgt ongevraagd een nieuw modem, belt ze, je mag hem terug sturen, dan wordt je ondanks terugsturen toch afgesloten en dan kun je weer een uur bellen om weer aangesloten te worden. Je wordt er gek van.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.