BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

ziggo modem

Bijdrage door gebruiker
03-01-2013
4 reacties
hallo,

Na alle heel wat jaar trouwe klant bij Ziggo te zijn is ons al ruim een jaar geleden 'beloofd' dat wij als Ziggo klant een nieuw draadloos modem zouden krijgen.

Na een belletje richting rond 10 december krijg je te horen dat als je we voor 5 december hadden gebeld we modem opgestuurd hadden gekregen. Dit lijkt mij persoonlijk een erg raar verhaal.

Wat kan ik doen zodat wij als vaste klanten die elke maand keurig betalen toch ons beloofde raadlose modem krijgen?

met vriendelijke groet,

John
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.