BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Ziggo internet/telefoonstoring

Bijdrage door gebruiker
21-09-2010
3 reacties
Zondagochtend j.l. had ik geen vaste internet- en telefoonverbinding. Resetten van mijn modem hielp niet en daarom via mijn mobiele internetverbinding op mijn laptop, gezocht op de site van Ziggo naar een melding van deze storing. Geen melding. Op hun site wordt geadviseerd om bij storingen voor € 0,10 p.m. hun klantenservice te bellen. Omdat mijn vaste telefoonverbinding het dus niet deed, heb ik gebeld met mijn prepaid mobieltje (Telfort). Kosten eerste minuut € 1,35!! Verder geen resultaat. Om toch verder te kunnen, heb ik daarna met mijn Vodafon-internet-kaart, via mijn laptop het Ziggo-contactformulier ingevuld.
Zondagmiddag zag ik op de Ziggo-site, dat er sprake was van een blokstoring, die spoedig zou zijn opgelost. Zondagavond had ik weer internet en vanochtend (dinsdagochtend) kon ik weer bellen en gebeld worden.
Als reactie op mijn contactformulier kreeg ik zojuist (dinsdagmiddag) van Ziggo-klantenservice een mailtje, dat men mijn melding had uitgezocht, en dat het probleem met de internetverbinding waarschijnlijk aan mijn computer lag. De Ziggo klantenservice adviseert mij nu om een systeemherstel toe te passen en veiligheidssoftware te installeren. Verder verwijzen zij naar de leverancier van de door mij gebruikte software en/of computer. Over een inmiddels opgeloste Ziggo-blokstoring wordt verder met geen woord gerept.
Fijn zoveel deskundigheid, overleg en klantenondersteuning. Dat wilde ik hier even kwijt.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.