Ik heb een all-in pakket van ziggo aangevraagd. Je krijgt er een gratis monteur bij. Ik had het betreffende dagdeel (vrijdag 24-4-09) vrijgenomen, mar geen monteur. Ik belde ziggo op, maar ze konden met verder niets zeggen, behalve dat de afspraak klopte en moest maar terug bellen. Dat weigerde ik. Laten zij maar bellen, ik ben niet nalatig geweest. Ik kon ook wachten of ze misschien de volgende dag nog zouden komen en of ik dan weer wilde bellen voor de status. Daarom ook thuis gebleven. Niets, maar ik ga niet bellen.Vervolgens heb ik een klacht/vraag gemaild naar Ziggo. Ik vond het geen stijl en of ze mij direct wilden bellen. Kreeg netjes 29-4-09 een mail met excuses, kostenvergoeding was prima, maar of ik dan wel contact op wilde nemen. Ik had nota bene mijn telefoonnummer erbij gezet in de mail en is sowieso daar al bekend.
Ik ga niet weer het lokale tarief betalen om hen uit de brand te helpen.
Al met al een slechte service die ik van @home niet gewend was (destijds altijd goede service).Ik weiger uit principe te bellen. Het is nu een week geleden en nog heeft niemand van Ziggo gebeld.