BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Ziggo abonnement goed nakijken

Bijdrage door gebruiker
30-09-2013
33 reacties
Door toeval kwam ik er vandaag achter dat ik al jaren onterecht € 3,- per maand betaal bij Ziggo voor een internetbeveiliging "Basis" die GRATIS is. Bellen dus.

Antwoord: Ja, we zien hier dat u al vanaf het allereerste begin dat wij een virusscanner aanboden hier gebruik van heeft gemaakt. Dat u nu voor de al geruime tijd inmiddels gratis voorziening nog steeds geld betalen moet komt omdat deze geschikt is voor 5 computers en de gratis "Basis" is dat maar voor 1 computer."
Mijn reactie - "Maar ik heb maar 1 computer, dus hoezo enz."

Antwoord: "Ja, wij kunnen niet zien hoeveel computers u heeft, dus u moet gewoon voor 5 betalen en geld terugstorten doen we niet. Nee, we zetten uw abonnement wel om en u krijgt dan een nieuwe licentiecode.Dan is alles weer goed"

Ik neem aan dat ik niemand hoef uit te leggen dat hier wat krom is netjes recht gepraat wordt. Althans, zo denkt Ziggo erover. Ik ben echter gewoon opgelicht voor honderden euro`s, en als ik niet vandaag eens naar mijn automatische incasso betaalspecificatie had gekeken dan was me dit nooit opgevallen.

Tip - kijk je factuur maar eens goed na, en mocht je ook een internetbeveiliging ooit hebben aangeschaft via Ziggo - hij is gratis ;-)
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.