eind december 2008 besloot ik om me aan te melden voor een alles in 1 pakket van Ziggo.Hierbij kon ik een harddiskrecorder ontvangen voor 200 euro ipv van de 299 euro wat hij normaal kost. Ik besloot te profiteren van dit aanbod en bestelde dit pakket.In januari werd mij een pakket van Ziggo toegezonden met hierin een HD ontvanger, ipv de bestelde hardiskrecorder. Na overleg met de klantenservice moest ik deze retour afzender doen (naar Waddinxveen) met een begeleidende brief en dan zou ik binnen 14 dagen de juiste racorder ontvangen.er gingen 3 weken voorbij en ik had nog steeds niets gezien, dus ik besloot maar weer eens naar de klantenservice te bellen. Deze vertelde me dat er niet bekend was dat er een verkeerde levering had plaatsgevonden, maar dat ze ook niet kon zien dat er een nieuwe afgestuurd zou worden. Dus toen is er een nieuwe order aangemaakt en werd mij beloofd dat deze binnen 15 werkdagen gelverd zou worden.
binnen 15 dagen werd er weer een pakket van Ziggo geleverd met hierin weer een HD ontvanger ipv een Harddiskrecorder. Ik weer bellen met de klantenservice en toen werd mij wederom verzocht om deze te retourneren en dan zou de ander binnen 14 dagen geleverd worden. Dus ik deze ook weer geretourneerd, en waarachtig binnen 14 dagen kreeg ik de juiste harddiskrecorder, nou ja juiste, hij zat onder de krassen en het was een ander model dan dat er geleverd zou worden, maar ik was allang blij dat ik iets had , dus verder geen probleem van gemaakt.Toen begon de ellende. op de facturen van maart, april en mei word mij elke keer een ontvanger gefactureerd, terwijl ik deze keurig retour heb gezonden. Dus ik bellen met de klantenservice van Ziggo. Ik moest de verzendbewijzen opsturen en dan zou het bedrag (825,76) teruggestord worden op mijn rekening. Ik heb een keer of 3 deze bewijzen verstuurd, maar nooit reactie gehad van ZIggo. Als ik dan weer met de klantenservice belde, werd mij verteld dat zij dat niet kunnen zien, omdat dat via Ziggo Groningen gaat. Deze zijn alleen bereikbaar per email, maar ook hier wordt sporadisch op gereageerd. en als er wordt gereageerd, dan zijn het van die loze mailtjes waarin geen oplossing wordt geboden.Omdat ik een aanmaning kreeg van Ziggo waarom ik deze factuur nog niet had betaald, heb ik besloten bij het juridisch loket informatie in te winnen wat nu te doen. ik heb samen met hen een brief opgesteld en deze tezamen met de verzendbewijzen aangetekend verstuurd naar Ziggo.Hierop heb ik geen enkele reactie ontvangen en nu krijg ik een zeer onvriendelijke brief van ZIggo dat als ik neit binnen 10dagen betaal mijn internet, tv en telefoon afgesloten worden, er een deurwaarder wordt ingeschakeld en dat alle bijkomende kosten voor mij zijn. Desgewenst kan ik u hiervan een kopie zenden.Dus ik weer bellen met de klantenservice en die raadde me aan om te betalen want anders werd ik afgesloten, dit was een zeer onplezierig gesprek waarin ik behoorlijk werd geintimideerd. Nu heb ik dus maar betaald, omdat ik internet en telefoon niet kan missen, daar mijn vriendin een eigen zaak heeft, en deze middelen dagelijks gebruikt.Bij Ziggo kom ik echt niet verder. Zelfs op door juristen aangetekend verzonden brieven wordt niet gereageerd.Voor meer informatie of documenten betreffende deze klacht, kunt u contact met mij opnemen.Momenteel heb ik geen idee welke stappen ik nog kan nemen. Graag uw advies in deze.