Heb een modem thuis gehad van ziggo.De dag daarne terug gestuurd
omdat het niet werkte.Ziggo zegt dat ik nu een internet abonnement heb.
Hier geldt toch het recht van de consument dat als je iets aanschaft en het bevalt niet dan kun je het terug brengen binnen 7 dagen?