BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

ziggo

Bijdrage door gebruiker
22-09-2011
7 reacties
Ik ben al vanaf juni bezig om een abonnement van ziggo te krijgen een alles in 1,oude provider loopt 2 sept af..2x gebeld om aan te vragen,2x kunnen ze geen aanvraag vinden.Weer naangevraagd en jahoor modem komt netjes binnen en we hebben internet,tv en telefoon MAAR wat schetst onze verbazing een andere telefoonnummer!Hebben wij absoluut niet om gevraagd.Dan komen de rits telefoontjes naar hun toe: 5 sept afgesloten van tel met mededeling word in orde gemaakt,DUS NIET.*10 sept weer gebeld,mevr Sanira gaat het in orde maken.Binnen enkele dagen telefoon.DUS NIET.*14 sept weer gebeld gesproken met S Peetoom zij zal het binnen 48 u in orde maken,DUS NIET.*16 sept gebeld,we hebben weer telefoon MAAR wederom met verkeerd nr.*18 sept weer gebeld,word in orde gemaakt maar zxij hebben een brief van onze oude provider met einddatum contract 20 sept?????Wij een brief van einde contract 3 september!20 sept zal het over gaan naar goede tel nr,wel even de modem resetten.*20 sept modem gereset en geen tel WEER gebeld naar ziggo.Met technische dienst gesproken men J Pieters gaat het nu ook in orde maken,DUS WEER NIET!!*Vandaag gebeld en gesproken met D Gielen,die gaat het nu door geven aan technische dienst(eh die heb ik toch nu aan de tel?)en die nemen binnen enkele dagen contact met mij op.
Mijn vraag is is dit nu zo moeiijk een abonnement nemen met behoud van je telefoonnummer?

In afwachting van uw antwoord
Met vriendelijke groet
J.Teeuw
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.