Na een zestal malen gebeld te hebben met ziggo omdat ik niet kan bellen en niet gebeld kan worden.
Steeds het verhaal van stekkertje uithalen, andere telefoon enz. Vandaag monteur gebeld en vanmiddag na 16.00 uur zouden ze komen. Ik had gezegd dat ik pas om 16.00 uur thuis kan zijn. Zou ze een aantekening van maken.
kwam rond de klok van 15.45 uur thuis en zag in de brievenbus een ziggokaart met vermelding dat de monteur om 14.00 uur was geweest en met de aantekening dat ik 35,00 euro voorrijkosten moest betalen. Mij was dit niet verteld en de tijd was niet volgens afspraak.
Na wederom 20 minuten gebeld te hebben nu a.s. donderdag afspraak met monteur:dus nu al anderhalve week geen telefoon. Ziggo dit is geen service. Laat de klanten maar in de kou staan dan is het zo afgelopen met ziggo.