Ik heb een nieuwe computer met Vista Home Premium.Ik kopieer wel eens een DVD mbv DVD Fabdecrypter en/of DVD Shrink 3.2. en Nero 8.Wat ik ook doe, als ik een DVD brand (verschillende merken uitgeprobeerd) met mijn Vista computer begint mijn Philips DVD speler elke keer ergens midden in de film. Terugspoelen naar begin lukt ook niet. Gecontroleerd op een andere portable DVD speler en daar hetzelfde probleem. Op de computer speelt hij echter de film probleemloos vanaf het begin af.Als ik dezelfde DVD kopieer op mijn oude Windows XP computer op exact dezelfde manier mbv dezelfde programma's met Nero 6, alles met dezelfde instellingen, dan kan ik de film wel vanaf het begin afspelen op mijn Philips DVD speler.Rara hoe kan dit?Kan iemand mij hierbij helpen want ik kom er niet uit.Vast bedankt.