In het sym only abonnement van dochter worden dagelijks 100en MB's afgeschreven, zelfs als ze alleen maar op WiFi zit thuis. Vopr 1 Appje buitenshuis was ze 240 MB kwijt, terwijl alle andere Apps uitstaan. Telefoon geeft aan dat ze in een mnd 300 mb verbruikt heeft: volgens Youfone zat ze na 6 dgn al op 30 Gygabite. Er zit een bug bij Youfone maar de onbekwame "servicedesk " medewerkers leggen alles terug bij de gebruiker en niet in het eigen systeem.
Ook staat er in de factuur wel 30 x 58,69 mb afgeschreven. Dit is onmogelijk, elk bestand/ handeling heeft een andere MB grootte.
Maar nee, Youfone geeft niet thuis en bij tel reclameren gaat gewoon de hoorn erop..
Enige wat kan volgens de Helpdeskmedewerker is het contract afkopen (pas 2 mnd abonnee, dus nog 22 mnd te gaan) Duur afkoopproduct terwijl het probleem bij Youfone zit. Youfone hoort waar te leveren bij een contract maar dit is pure fraude met data-tegoed!!!😱ðŸ˜
HHoe Kom ik weg daar?
Laat een antwoord achter. Je kunt ook reageren op anderen. Lees onze spelregels.