BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Youfone klacht

Bijdrage door gebruiker
26-12-2012
53 keer bekeken
32 reacties

Geachte Youfone,

Tevens probeerde ik onderstaande klacht op uw Youfone Facebook pagina te melden maar daar werd mijn klacht tot 3 keer toe verwijderd waarna ik geblokkeerd werd van de Youfone Facebook pagina toen ik het een 4de keer probeerde te melden.
Op Internet kom ik tevens zeer veel klachten over Youfone tegen zoals op de site van bellen.com. Veel mensen klagen over rekeningen van Youfone die niet kloppen. Extreem hoge, onverklaarbare rekeningen die Youfone bij veel klanten in rekening brengt.
Ik heb overigens van meer mensen vernomen dat Youfone op de Youfone Facebook op die wijze te werk gaat, niet bepaald netjes van Youfone.
Om hoge kosten te voorkomen controleer ik regelmatig de Youfone online ”lopende kosten” pagina. Ook deze maand weer en toen ik tegen mijn verbruik aanzat van 750 belminuten bij Youfone stopte ik met bellen met mijn Youfone sim only kaart. Een paar dagen later zat ik alsnog op 40 euro extra verbruik bij Youfone.
Dit vind ik onacceptabel van Youfone. Op deze wijze jaagt u mensen op hoge kosten.
Ik wil dat u als Youfone dit uitzoekt en kijkt of er een fout is gemaakt bij Youfone. Doet u dit niet ga ik een melding maken bij de toezichthouder over Youfone en kijken hoe ik de volgende keer kan aantonen dat het systeem van Youfone niet elke 24 uur wordt ververst. (Dit zou elke 24 uiur gebeuren zoals u op de pagina ”lopende kosten”’ van Youfone aangeeft.) Ik zit in de online marketing dus maakt Youfone deze ”fout” vaker dan zal ik dit gaan aantonen.
Ik beloof u dat als dit niet netjes wordt opgepakt ik deze klacht jegens Youfone op nog andere wijzen zal doorzetten en de bevoegde instanties zal verzoeken uit te zoeken hoe ik u kan controleren dat de pagina ”lopende kosten” van Youfone up to date zijn.
U verstuurt daarbij pas een waarschuwing sms als je 100 euro over je tegoed zit bij Youfone, dat is te idioot voor woorden. Hoe kan een bedrijf als Youfone dat verkopen?
Ik beloof u dat ik dit niet zal accepteren Youfone tot u met een passende oplossing komt.
Als u zich niet aan de geldende regels houdt zal ik het contract juridisch laten ontbinden conform de eigen algemene voorwaarden van Youfone. Hierin staat dat als 1 van de partijen zich niet aan hun verplichtingen voldoen, dat het Youfone abonnement per direct opgezegd kan worden.
Ik hoop dat dit alles duidelijk is Youfone.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.