BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

xs4all

Bijdrage door gebruiker
27-07-2010
5 reacties
Goedemiddag,
ik ben overgestapt naar xs4all.Alleen maar trubbels.Monteur heeft de p.c. kapot gemaakt,nieuwe aangeschaft.23 juli door andere monteur internet ingesteld GOED,maar vergeten mijn telefoon in te stellen,zit dus sinds 23 juli zonder.Xs4all vertikt mij te helpen belt mij niet op mijn mobiel(ik heb prepaid)dus tel uit je winst.
Mijn vraag weet iemand hoe ik het zelf instel heb het geprobeerd maar de w.w. en inlognaam kloppen niet?
Ik weet het nu echt even niet meer,hoop dat iemand kan helpen,
Groet Laurina 2
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.