In februari een abonnement bestelt bij t-mobile met Xperia Z. Na 4 maanden scheurde het scherm spontaan van links naar rechts. Opgestuurd naar het repaircentrum, waar ze het toestel vervolgens kwijt zijn geraakt. Ik kreeg na zes weken een nieuw toestel toegestuurd. Dit toestel had ik vervolgens ook weer vier maanden en opeens laad hij niet meer op, USB poort was verbogen. Ik het toestel weer opsturen naar tmobil. Conclusie eigen schuld, 175 euro betalen aan reparatie. Ik ga hier niet mee akkoord en bel t-mobile. Totaal geen enkel begrip. Dynafix had geconstateerd vette pech. Ik kon wel Sony bellen voor een second opinion. Ik Sony bellen 23 december, meneer we gaan er naar kijken en bellen u binnen twee werkdagen terug. Niets meer gehoord, vandaag maar weer eens gebeld. Sony geeft aan dat de melding inderdaad gedaan is maar er verder niets mee is gebeurd. Gaan het weer opnieuw bekijken.
Als ik de forums lees, zijn beide schadegevallen bekende problemen, ik moet het toestel toch gewoon onder garantie kunnen repareren. Wat een ongelofelijk slechte service van zowel t-mobile als Sony. Iemand adviezen welke verdere stappen ik kan ondernemen. Ben niet van plan om het er bij te laten zitten !!!