Gegroet,
Klein (onbelangrijk) probleempje wat ik niet snap.
Rechtsonder op de taakbalk staan pictogrammen, o.a 2 monitortjes met een rood kruis: LAN-verbinding; één van de kabels is niet aangesloten. Dit wil ik weghebben.
Rechtermuisklik onderin op de Taakbalk. Kies voor Eigenschappen. Niet actieve pictogrammen aanvinken. Klik op Aanpassen. Klik betreffende pictogram aan en kies voor: Altijd verbergen.
Ok. Toepassen. OK.
Pictogram verdwijnt, maar na opnieuw opstarten is-ie er weer.
Hoe los ik dit op??