BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

XMS ellende

Bijdrage door gebruiker
03-12-2012
5 reacties
Al meer dan een maand krijg ik geen mail binnen in mijn XMS inbox. Dit nadat XMS een systeemwijziging heeft doorgevoerd; toen zijn mijn persoonlijke gegevens en mailinstellingen blijkbaar verloren gegaan. Ik had het zo ingesteld dat een kopie van mijn mail automatisch werd doorgestuurd naar de inbox van mijn werk. Dat doorsturen gebeurt nog steeds, maar in mijn XMS inbox komt al ruim een maand geen mail meer binnen. XMS is nog niet in staat geweest dit op te lossen. Ik heb talloze keren hun helpdesk gebeld. Elke keer hoor ik de smoes dat het nu echt heel snel is opgelost, maar er gebeurt niks.
Hebben meer mensen dit soort problemen met XMS?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.