ik heb op 08-11-08 een xbox elite gekocht bij bart smit.ik ben gaan proberen om het formulier geld terug actieik te vullen van MS dat staat op internet staatna diversen malen hetgeprobeerd te hebben heb ik besloten om maar eens te bellen met gevolg dat men niet wist dat er een probleem is/was en dat het waarschijnlijk aan mijn internet verbinding lag,het zou beter zijn om het nogmaals een dag later te proberen zo gedaan met een negative resultaat een dag later heb ik het op de zaak geprobeerd en weer was het onmogelijk om het in te invullen en hette versturen.weer gebeld met xbox ondersteuning men zou de boel nazien en op deze zaak terug komen heb inmiddels al 6 keer gebeld en er word steeds van alles belooft dat het allemaal wel goed kom na een telefoontje te hebben ontvangen van een hoger geplaatste medewerker werd mij verteld waaom ik er een probleem van maakt en dat ik hun op hun woord moest geloven en dat ik het geld wel terug zou krijgen twee dagen eerder had men mij belooft dat men mij een e-mail zou sturen waar in word bevestigd dat ik mijn geld zou krijgen ik heb deze nooit ontvangen en mij werd verteld dat men dit niet zal doen gewoon op hun woord geloven was het antwoord.miin antwoord was toen alle belofte die zijn gedaan zijnniets waard ik wil iets zwart op wit.dit word geweigerd nu wil ik de xbox terug bregen naar bart smit de vraag is kan bart smit mij weigeren om de xbox terug te nemen daar het hun probleem niet is bij bart smid heb ik 14 dagen garantie deze verloopt op 22-11-08en bij MS 1 jaar.en welke actiekan ik tegen MS nemen.men lokt mensen om een console te kopen met een geld terug actie en word hetzo moeilijk mogelijkgemaakt dat er waarschijnlijk mensen zijn die denken laat maar zitten die paar euro's. in mijn geval eur.50,-
groetjes.
planetserver