mijn xbox 360 heeft het bekende defect, support gebeld, ze hadden binnen drie werkdagen een label beloofd en deze weer optesturen met de xbox. Na zes weken nog geen label ontvangen. Twee keer achter aan gebeld zou binnen een week opgestuurd worden, dit is inmiddels drie weken geleden, nog geen label ontvangen. Sta nu opeen lijst met nog niet opgestuurde labels. Wie heeft deze ervaring nog meer met microsoft enhoe lang kan het duren voordat je de label thuis hebt.